Panerad torsk och katastrofer

Idag gjorde jag som vanligt saker ihop med min trygga, fina bror. Och eftersom han hade planerat att tvätta samt städa sitt hem gjorde vi alltså det. Jag skrubbade och gnodde så att det blänkte om speglar osv. Före och efter städningen tittade jag på Sommar med Ernst. Den människan gjorde mig varm i kroppen och jag glömde för en stund min verklighet. 
 
Här är förövrigt min söndagsfrullix. Söt va?
 
 
Under eftermiddagen åkte jag bort och drack kaffi med Sandra Sjöbåt och Samuel som var i Stockholm över helgen. Det var skönt och trevligt. Efter en stunds fika och hejdåkramar så skiljdes vi åt. Jag promenerade tillbaka till Skånegatan fullt upptagen med planer för middagen. Jag gör så nu, typ fyller hela hjärnan med sanslöst oviktigasaker för att inte vilja lägga mig på marken och spela död tills jag är död. 
 
Om nätterna drömmer jag helt sjuka saker. Med ett gemesamt tema: katastrofer. Hittills har jag kört ned min f.d bil i vattnet och haft min telefon med mina inspelade intervjuer i. Två barn har ramlat i sjön mitt i vintern och jag försökt rädda dem. Jag har köpt ett hus med min gamla snubbe Daniel och ångrat mig utav bara fan direkt efteråt. Huset låg i Avesta, sjukt. 
Fy jävla fan va stressande saker ni just läste, eller hur.
 
Från min hjärtesorg till något helt annat. Vi byggde panerad fisk, farmorsås och potäter idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0