Hemma och vänder

Okej, vi var alltså på en rolig fest ute på Värmdö. Ursäkta att jag inte är så noga med prepositioner, kan typ ha sktivit på, i osv ganska fel då och då.
 
Vi åt mat, kollade på Brasilien-Chile och festade runt. Jag tycker så mycket om Pauline, hon är fin och gör mig glad. Hon har lånat min deo, en t-tröja och vi har delat gafflar och glas under kvällen. Precis som första ögonkastet-kärlek med en kvinna. Systerligt och ljuvligt.
Efter några timmar tog vi en buss till stan igen och har nu fyllt på vinglasen. 
Det är så skönt att min bror ser ett mission i att hålla mig sysselsatt ständigt så att jag inte gräver ner mig i hjärtesorg. Det fungerar bra.
Jag saknade inte min person långa stunder, men det var ändå livsviktigt att höra hans röst. Det går inte annars, det är lite röda blodkroppar som gör att syretillförseln fungerar.
Nu ska vi lyssna på Tracy Chapman och dricka rötjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0