Belgisk öl och förutsägbarhet


Det började spöregna, alltså verkligen ösa ned. Vi sprang från en krog med hundra sorters ölsorter (vi fick provsmaka innan vi beställde) till en annan. Där var det ofantligt mycket människor på liten yta, väldigt bra hiphop men förutsägbart som bara fan. Detta fick mig att vakna en smula från min bubbla och det blev plötsligt viktigt att gå hemåt. 
Denna kväll har varit fantastisk på grund utav att jag inte kunde förutse någonting, nada. Men när jag plötsligt kunde spå att vi skulle få vänta åtminstone 25 minuter på en beställning och sen ba slösnacka alternativt iaktta människor blev det jobbigt. 

Jag lyckades gå in mina nya skor ytterligare lite. Imorgon planerar jag att vistas barfota hela dagen, stundtals blir jag dock tvungen att hoppa i flipflopsen och färdas runt kvarteret med canis. 

Såklart saknar jag min person, vad trodde ni. Just precis. 

Canis drack just upp mitt natta-te, krupit upp i sängen (buren) och snarkar redan, vilken liten herre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0