Bakfullhetens ansikte och delikatesser från Lidl.

Väntar på min trygga, fina bror. Han har varit borta i sex dygn och är nu ca 30 minuter ifrån Skånegatan. 
Jag har varit bakis idag så jag sov till mitten av eftermiddagen sen tog jag frukostbrickan och satt mig i skuggan på Nytorget. Ägnade sedan några timmar till att läsa exegetik, dvs bibelvetenskap. 
Jag har förövrigt lunkat runt i kvarteren med canis några gånger, handlat delikatesser på Lidl och städat i hemmet.
 
Igår stack jag och canis till Mimmi som bor på Kungsholmen. Där vistades hon, Basti och Linda. Dessa tre är kamrater till min trygga, fina bror. Vi drack vin, språkade och mumsade på oliver, nötter m.m Mimmis lägenhet var ljuvlig, liten men rar. På hennes balkong hade hon verkligen odlat allt, utom gräs. Jag fick inspiration och vill naturligvis härma henne, fast nästa sommar. Jag räknar med att vara i Värmland nästa sommar iallafall. Om jag inte flyr för något då också.
Hur som helst, det var roligt och det blev skitsent. Jag och canis åkte taxi hem vid halv tre. Vaknade vid halv sju av huvudvärken från helvetet. Svepte en alvedon och ett glas vatten, led i ca trettio min innan jag lyckades somna om.Var på vippen till att kräkas också men lyckades ta oerhört djupa andetag och tänka bort illamåendet. 
Att vara bakfull är ett sånt konstigt tillstånd och man finner sig i det varje gång. Typ som mensvärk, det gör lika jävla ont varje månad men det är liksom ett normaltillstånd i samband med mens. 
 
 
Jag saknar min person, och hans syster. Skitmycket. Känns lustigt och läskigt men jag längtar efter att ha det roligt med dem tillsammans. De är så fina människor. Jag hoppas det kommer att fungera. Verkligen hoppas.
 
Nu vill min bror att jag ska öppna porten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0